tiistai 23. kesäkuuta 2015

Living / Lives we chose




Minä olen se joka valvoo yöt kulkien tuttuja polkuja niin kaduilla kuin mielessäänkin. Se joka kävelee paljain jaloin asvaltilla ja nurmikolla ja kulkee kesää pitkin sillä minä olen kesän tytär ja kesästä minä elän. Minä olen taiteilija taivaanrannanmaalari maailmanmatkaaja kirjailija tai ainakin tahtoisin olla sitä kaikkea. Olen se joka etsii palasia itsestään kesäöistä pakkasesta paperilta ja sängyn alta sekä unistaan ja muiden sanoista. Minä olen se tyttö jonka läpi katsotaan ja jonka ohi kuljetaan mutta jota kukaan ei katso kahdesti. Minä olen höyhenenkevyt ja lyijynraskas, olen kaikki enkä mitään, olen sitä mitä tahdon enkä kuitenkaan. Olen se joksi maailma on minut muovannut ja silti tahtoisin muuttua mutta en ole ollenkaan rohkea.

2 kommenttia: